20.

Ti nikad neces znati voljeti, ti nikad neces znati plakati, ti nikad neces znati kako je za nekim patiti.

Kisa pada, Pedja ubija pjesmama, ja prehladjena, pije mi se cola. Hmm.

 Ondaaaaaaaaaaa sam se ja zakleoo necu da te ljuuuubim ! Joj ove kise, dosadila mi je vise, aa ova prehlada tek uf -.-‘ Grlo me boli, glava, ii onda mi to stvara nervozu ii sve mi ide na zivce. Raspolozenje 0! I da ide mi moja mama na zivce koja prica sad na SKYPE iii galami. Hahaha.
Vristi zena haha. Ubi me kasalj -.-‘ Jedina dobra stvar je sto sutra mozda necu u skolu, to mi se svidja xD

Jooooj pisem malo, paa cackam nesto po netu, pa sjetim se neceg pa napisem, onda opet isto. 🙂

Kako mi je fino kod kuce ljudi, ne gledam one odvratne face u razredu fuj svi mi se gade kako su dvolicni pa je ne mogu da vjerujem. Oni su takvi, tracaju jedni druge naa svakom koraku aa kad im treba pomoc sve fino jedni sa drugim o.O hahaha ja se pogubim tako nekad kad vidim te scene. Meni se to gadi fuj. Ja kad ne mogu sa nekim kad mi ide na zivce, ja sa tom osobom ne komuniciram i to je to. A ne da ga tracam na svakom koraku aa kad mi nesto treba da fino pricam s njim. Jbg takva sam, kad sam dobra sa nekim, dobra sam. Kad mi neko ne pase, ne pricam s njim i to je to. Jedva cekam da zavrsi nastava i da idem kuci, i tako svaki dan. Je li problem u meni, ili u njima, stalno se to pitam :$ Muci me to stvarno.

 Joooooooooooooj pa kaze "Jedino ja uz tebe uvek bila sam jedino ja te volela kada odu svi, ja sam bila tu .. "

Jooooj kako me nervira ovo, moram preko chrome da objavim post, aa ii moram da upload neku fotografiju joj joj -.-  Pa komplikacije citave dok ja to xD

Ne prestaju moje kiseeeeeeeeeee !

Komentariši